foto: Anders Myklebust

Velkomen!

På denne sida vil me legge ut nyttig informasjon om den kommande bryllupsfesten i Volda 19.06.10. Håpar du får svar på det du måtte lure på! Me gledar oss til fest!

tirsdag 27. april 2010

Tips: Smart med bil i Volda!

Fordi avstandane er store i bygdenoreg, anbefalar me at du køyrer bil til Volda dersom du har sjans til det. Trass i desse miljøtider, er dette enklast fordi det blir lettare å kome seg rundt i Volda. Det er ikkje gåavstandar mellom kyrkje, festlokale, overnattingsstader osv.

Dersom du ikkje har bil, er det enklaste at du allierar deg med andre gjestar i bryllupet som har bil og sit på med dei. Me har ikkje oversikt over dette, så om du får problem er det mogleg å leige bil hjå Avis Bilutleige. Dei har avdeling på flyplassen mellom Ørsta og Volda (Hovden) og i Volda.

Lykke til!!

3 kommentarer:

  1. Hei!Så mye greit og praktisk som står her. Jeg er sikker på at dere vil få et rikt og godt samliv sammen og få en flott og minnerik fest. Dessverre får jeg ikke vært tilstede i bryllupet, men Øyvind vil nok fortelle mye. Jeg er glad for at jeg traff dere i Oslo i høstferien. Så flott bilde dere har lagt ved
    Hilsen tante Arnhild i Stavanger

    SvarSlett
  2. hei:) tusen takk!
    dumt ikkje du fekk til å kome, skulle gjerne hatt deg der, men skjønar det ikkje er så lett å få til! ja, det var kjekt å ha dykk på besøk! håper ikkje det er så lenge til me sjåast neste gong.
    hels familien! beste helsing Elise:)

    SvarSlett
  3. Heisann blivende ektepar og ellers gjester!
    Jeg gleder meg! Jeg lurte på her om det er noen som skal kjøre bil fra østlandet i tiden før 19 juni? I så fall vil jeg gjerne sitte på hvis det er mulig?!
    Vennlig hilsen Linn Merete Foss (som Elise var på team med i fjor i Ålesund), 41635563.

    SvarSlett